خوزستان در پایان هفته خنکتر میشود
- شناسه خبر: 6218
- تاریخ و زمان ارسال: ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۰۲:۰۷
- بازدید : 5
- نویسنده: زینب شجیرات
مدیرکل هواشناسی خوزستان از کاهش دمای هوای استان طی روزهای آخر هفته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ناب خبر»؛به نقل از، خبرگزاری صداوسیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری گفت : بررسی نقشههای پیش یابی هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای گرم و وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر تا فردا در اغلب نقاط استان بجز مناطق مرتفع شرقی و شمالی میباشد.
وی افزود : سپس طی روز پنجشنبه شاهد کاهش محسوس دما بین ۴ تا ۵ درجه خواهیم بود. همچنین جریانات جنوبی و مرطوب تا اواسط وقت فردا (بویژه در صبحگاه و شامگاه) در سواحل و مناطق جنوب شرقی، جنوبی، بخشهایی از مرکز سبب افزایش رطوبت و شرجی خواهد شد.
سبزه زاری گفت: تا روز جمعه در اغلب مناطق استان بویژه در مناطق غربی، جنوب غربی و مرکزی سرعت وزش باد در حد متوسط تا نسبتاً شدید خواهد بود، لذا احتمال برخاستن گرد و غبار موقتی نیز دور از انتظار نیست. طی روز پنجشنبه شمال خلیج فارس مواج است.
در شبانه روز گذشته بستان و آغاجاری با دمای ۵۰.۴ و ایذه با دمای ۲۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شدهاند.
در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۵۰.۱ و کمینه دمای ۲۸.۲ درجه سانتیگراد رسیده است.
انتهای خبر/
ارسال دیدگاه
نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد