تاخیر شروع به کار ادارات خوزستان
- شناسه خبر: 6235
- تاریخ و زمان ارسال: ۵ تیر ۱۴۰۵ - ۰۹:۴۴
- بازدید : 6
- نویسنده: زینب شجیرات
در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران،ادارات خوزستان به دستور استاندار روز شنبه با تاخیر شروع به کار میکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ناب خبر»به نقل از ،خبرگزاری صداوسیمای استان خوزستان، استانداری خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرد : با توجه به مسابقه حساس تیم ملی فوتبال ایران در چهارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ که فردا شنبه ۶ تیر ساعت ۶:۳۰ صبح در مقابل تیم ملی فوتبال مصر برگزار میشود با دستور استاندار خوزستان ادارات استان فردا شنبه از ساعت ۹:۳۰ دقیقه شروع به کار خواهند کرد.
بیمارستانها، مراکز درمانی، اورژانس، آتشنشانی و سایر مراکز نوبت کاری، امدادی و ضروری از این تصمیم مستثنی هستند.
انتهای خبر/
ارسال دیدگاه
نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد